close

Adam Lambert-Ghost Town
2015 <The Original High>

Died last night in my dreams
昨夜在虛無的夢境中窒息
Walking the streets
走在空無一人的街道上
Of some old ghost town
這座城市也變成了破舊的鬼城
I tried to believe
我試著賭上一切去相信
In God and James Dean
上帝的真理和詹姆斯狄恩的風範
But Hollywood sold out
但好萊塢終究出賣了他們

Saw all of the saints
我曾經親眼見過那些聖人
Lock up the gates
在我面前將大門深鎖
I could not enter
我無從進入他們的世界
Walked into the flames
只好走向那灼熱的烈火之中
Called out your name
不斷呼喚著你的名字
But there was no answer
但你卻連一聲回應也不願意給我

And now I know my heart is a ghost town
於是此刻我明白了 真正像鬼城的是我被掏空的內心
My heart is a ghost town
我的心已經一無所有
My heart is a ghost town
我的心已經一片虛無
My heart is a ghost town
我的心已經荒涼無度

Died last night in my dreams
昨夜在虛無的夢境中窒息
All the machines
身邊所有的電子儀器
Had been disconnected
全和外面的世界斷了聯繫
Time was thrown at the wind
光陰也無情地隨風而逝
And all of my friends
而我過去珍貴的好友們
Had been disaffected
都已和我心生嫌隙

Now, I'm searching for trust
現在 我仍在尋求著那被遺忘的信任
In a city of rust
即便是在這樣一個陳破腐敗
A city of vampires
充斥著唯利是圖吸血鬼的城市
Tonight, Elvis is dead
眾人愛戴的貓王已在今夜入土為安
And everyone's spread
人們卻把它當八卦般散布著
And love is a satire
於是愛這個字 如今變得諷刺又可笑

And now I know my heart is a ghost town
此刻我終於明白了 真正像鬼城的是我被掏空的內心
My heart is a ghost town
我的心已經一無所有
My heart is a ghost town
我的心已經一片虛無
My heart is a ghost town
我的心已經荒涼無度

There's no one left in the world
這個世界已經空無一人
I'm gunslingin'
只剩下我獨自掙扎
Don't give a fuck if I go
再也沒人會在乎我的死活
Down, down, down
於是我也任憑自己墮落
I got a voice in my head that keeps singing
但心底卻始終有個聲音不斷唱著
Oh, my heart is a ghost town
喔 我被掏空的心像是座鬼城

My heart is a ghost town
我被掏空的心像是座鬼城
Oh,My heart is a ghost town
我的心已經一無所有
(Said, my heart)
(它說著 我的心像座鬼城)
My heart is a ghost town
我的心已經一片虛無
My heart is a ghost town
我的心已經荒涼無度

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow

    小早安 ★ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()