The Chainsmokers-Roses
2016

Taking it slow, but it's not typical
慢慢來 但這並不是循規蹈矩的進展
He already knows that my love is fire
他早就知曉我的愛熱情如火
His heart was a stone, but then his hands roamed
最初他的心如石頭般堅硬 但他的手漸漸能夠靈活漫遊
I turned him to gold and it took him higher
我已經將他淬煉成金 讓他體會到前所未有的快樂

Well, I'll be your daydream
我會成為你的白日夢
I'll be your favorite things
我會成為你最珍愛的寶貝
We could be beautiful
我們會擁有一段美麗的故事
Get drunk on the good life
盡情沉醉在美好的生命中
I'll take you to paradise
我會帶領你前往天堂
Say you'll never let me go
快說你永遠不會放開我的手吧

Deep in my bones, I can feel you
在我的身體深處 能夠感覺到你的存在
Take me back to a time only we knew
帶我回到一個只有我們兩個知道的祕密時光
Hideaway
逃離這個世界
We could waste the night with an old film
我們可以浪費整個夜晚觀看老電影
Smoke a little weed on the couch in the back room
在後頭房間的沙發上抽些大麻
Hideaway
逃離這個世界
Say you'll never let me go
快說你永遠不會放開我的手吧
Say you'll never let me go
快說你永遠不會放開我的手吧

Say you'll never let me go
快說你永遠不會放開我的手吧
Say you'll never let me go
快說你永遠不會放開我的手吧
Say you'll never let me go
快說你永遠不會放開我的手吧
Say you'll never let me go
快說你永遠不會放開我的手吧

Deep in my bones, I can feel you
在我的身體深處 能夠感覺到你的存在
Take me back to a time only we knew
帶我回到一個只有我們兩個知道的祕密時光
Hideaway
逃離這個世界
We could waste the night with an old film
我們可以浪費整個夜晚觀看老電影
Smoke a little weed on the couch in the back room
在後頭房間的沙發上抽些大麻
Hideaway
逃離這個世界
Say you'll never let me go
快說你永遠不會放開我的手吧
Say you'll never let me go
快說你永遠不會放開我的手吧

Say you'll never let me go
快說你永遠不會放開我的手吧
Say you'll never let me go
快說你永遠不會放開我的手吧
Say you'll never let me go
快說你永遠不會放開我的手吧

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow

    小早安 ★ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()