close


Meghan Trainor-No
2016

I think it's so cute and I think it's so sweet
我覺得這個舉動又可愛又貼心
How you let your friends encourage you to try and talk to me
看著你的朋友們是怎麼鼓勵你來和我搭話的
But let me stop you there, oh, before you speak
但我必須要你先停下腳步 喔 在你開口之前

Nah to the ah to the no, no, no
不 不 不 不 不
My name is no
我的名字是不
My sign is no
我的標誌是不
My number is no
我的電話號碼是不
You need to let it go
你必須學著釋懷
You need to let it go
你必須學著釋懷
Need to let it go
必須學著釋懷
Nah to the ah to the no, no, no
不 不 不 不 不
My name is no
我的名字是不
My sign is no
我的標誌是不
My number is no
我的電話號碼是不
You need to let it go
你必須學著釋懷
You need to let it go
你必須學著釋懷
Need to let it go
必須學著釋懷
Nah to the ah to the no, no, no
不 不 不 不 不

First you gonna say you ain't runnin' game
首先你必須先澄清自己不是在玩什麼把戲
Thinkin' I'm believing every word
覺得我會對你說的話照單全收
Call me beautiful, so original
稱讚我有多漂亮 那麼老套
Telling me I'm not like other girls
再說我和其他女孩相比有多麼特別
I was in my zone before you came along
在你出現前 我正沉浸在自己的世界裡
Now I'm thinking maybe you should go
現在我只覺得你應該離開了
Blah, blah, blah, I be like nah to the ah to the no, no, no
繼續說著廢話的話 我只會對你說不不不

All my ladies, listen up
我的女孩們 聽好了
If that boy ain't giving up
如果那個男孩還沒有放棄
Lick your lips and swing your hips
就舔一下嘴唇然後甩一下臀部
Girl all you gotta say is
妳只需要這麼說

My name is no
我的名字是不
My sign is no
我的標誌是不
My number is no
我的電話號碼是不
You need to let it go
你必須學著釋懷
You need to let it go
你必須學著釋懷
Need to let it go
必須學著釋懷
Nah to the ah to the no, no, no
不 不 不 不 不
My name is no
我的名字是不
My sign is no
我的標誌是不
My number is no
我的電話號碼是不
You need to let it go
你必須學著釋懷
You need to let it go
你必須學著釋懷
Need to let it go
必須學著釋懷
Nah to the ah to the no, no, no
不 不 不 不 不

Thank you in advance, I don't wanna dance (nope)
我先謝謝你的邀請了 但我一點都不想跳舞(不)
I don't need your hands all over me
我不需要你的雙手在我身上游移
If I want a man, then I'mma get a man
如果我想要男人 我會自己去尋找
But it's never my priority
但這從來不是我的首要任務
I was in my zone before you came along
在你出現前 我正沉浸在自己的世界裡
Don't want you to take this personal
我不希望讓你覺得我在針對你
Blah, blah, blah, I be like nah to the ah to the no, no, no
但你繼續說著廢話的話 我只會對你說不不不

All my ladies, listen up
我的女孩們 聽好了
If that boy ain't giving up
如果那個男孩還沒有放棄
Lick your lips and swing your hips
就舔一下嘴唇然後甩一下臀部
Girl all you gotta say is
妳只需要這麼說

My name is no
我的名字是不
My sign is no
我的標誌是不
My number is no
我的電話號碼是不
You need to let it go
你必須學著釋懷
You need to let it go
你必須學著釋懷
Need to let it go
必須學著釋懷
Nah to the ah to the no, no, no
不 不 不 不 不
My name is no
我的名字是不
My sign is no
我的標誌是不
My number is no
我的電話號碼是不
You need to let it go
你必須學著釋懷
You need to let it go
你必須學著釋懷
Need to let it go
必須學著釋懷
Nah to the ah to the no, no, no
不 不 不 不 不

I'm feeling untouchable, untouchable
非禮勿擾 非禮勿擾
I'm feeling untouchable, untouchable
非禮勿擾 非禮勿擾
I'm feeling untouchable, untouchable
非禮勿擾 非禮勿擾
I'm feeling
我覺得
(nah to the ah to the, no, no, no)
不 不 不 不 不
I'm feeling untouchable, untouchable
非禮勿擾 非禮勿擾
I'm feeling untouchable, untouchable
非禮勿擾 非禮勿擾
I'm feeling untouchable, untouchable
非禮勿擾 非禮勿擾
I'm feeling
我覺得
(nah to the ah to the, no, no, no)
不 不 不 不 不

All my ladies, listen up
我的女孩們 聽好了
If that boy ain't giving up
如果那個男孩還沒有放棄
Lick your lips and swing your hips
就舔一下嘴唇然後甩一下臀部
Girl all you gotta say is
妳只需要這麼說

My name is no
我的名字是不
My sign is no
我的標誌是不
My number is no
我的電話號碼是不
You need to let it go
你必須學著釋懷
You need to let it go
你必須學著釋懷
Need to let it go
必須學著釋懷
Nah to the ah to the no, no, no
不 不 不 不 不
My name is no
我的名字是不
My sign is no
我的標誌是不
My number is no
我的電話號碼是不
You need to let it go
你必須學著釋懷
You need to let it go
你必須學著釋懷
Need to let it go
必須學著釋懷
Nah to the ah to the no, no, no
不 不 不 不 不

I'm feeling untouchable, untouchable
非禮勿擾 非禮勿擾
I'm feeling untouchable, untouchable
非禮勿擾 非禮勿擾
I'm feeling untouchable, untouchable
非禮勿擾 非禮勿擾
I'm feeling
我覺得
(nah to the ah to the, no, no, no)
不 不 不 不 不

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow

    小早安 ★ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()