R5-I Can't Say I'm In Love
2016 <Sometime Last Night>

Heart's beatin' faster, might need some surgery
我的心跳飛快 也許得動個手術才能平復
Natural disaster, you're takin' over me
像是從天而降的災難 妳掌控了我的一切
And I st-st-stutter, vision bl-blurry
而我突然開始結巴 視線也逐漸模糊不清
There ain't no other that brings me to my knees
從來沒有人能讓我變得這般狼狽

And it gets so hot whenever we're alone,
當我們單獨相處時 空氣變得燥熱不已
But I can't say I'm in love
但我就是難以開口說愛
No, I won't
不 我不會說

I don't know what love is,
我不明白什麼是愛情
But I know I've never felt like this
但我知道我從未有過這種感覺
Your kiss is magic
妳的吻充滿魔力
Like a circle, yeah, it's perfectness
就像一個完滿美好的圓圈
And I can say yes, tell you "Me too"
我可以認同妳說的話 告訴妳"我也是"
You say it first, it's easy for you
因為是妳先開的口 這句話對妳來說輕而易舉
Even though I know that it's true,
但即便知道這是事實
I can't say I'm in love
我還是難以開口說愛
Even though I know that it's true,
但即便知道這是事實
I can't say I'm in love
我還是難以開口說愛

Pa-paranoia, it's runnin' through my veins
連我全身的血脈都開始胡思亂想
I got to know ya, that was the end for me
我再不搞清楚這一切就會被自己給逼瘋

And I know I got ya holding onto words that I can't say
我知道我一直憋了許多話在心中 沒對妳訴說
And everything ya feel for me
但妳只需要瞭解一件事
Just know I feel the same
那就是我們對彼此都有相同的感覺

I don't know what love is,
我不明白什麼是愛情
But I know I've never felt like this
但我知道我從未有過這種感覺
Your kiss is magic
妳的吻充滿魔力
Like a circle, yeah, it's perfectness
就像一個完滿美好的圓圈
And I can say yes, tell you "Me too"
我可以認同妳說的話 告訴妳"我也是"
You say it first, it's easy for you
因為是妳先開的口 這句話對妳來說輕而易舉
Even though I know that it's true,
但即便知道這是事實
I can't say I'm in love
我還是難以開口說愛
Even though I know that it's true,
但即便知道這是事實
I can't say I'm in love
我還是難以開口說愛

Open up my heart
敞開我的心胸
Open up my mind
敞開我的思緒
Everything is changed to color from black and white
世界萬物都從黑白變成五彩繽紛
Everything I see is a new reality
一切都是新的開始
Baby, is this love?
寶貝 這是愛情嗎?

Yeah, is this love? Is this love?
難道這就是愛情嗎? 真的是愛情嗎?
Yeah, this is love!
對 這就是愛情!

I know what love is,
我明白愛情是什麼了
And I know I've never felt like this
而且我知道我從未有過這種感覺
Your kiss is magic
妳的吻充滿魔力
Like a circle, yeah, it's perfectness
就像一個完滿美好的圓圈
And I can say yes, tell you "Me too"
我可以認同妳說的話 告訴妳"我也是"
I'll say it first, only for you
這次換我先開口 我只對妳一個人說
I can say yes, tell you "Me too"
我可以認同妳說的話 告訴妳"我也是"
I'll say it first, only for you
這次換我先開口 我只對妳一個人說
I'm starting to realize that it's true
我開始意識到這真的是事實了
I'll say it first, only for you
這次換我先開口 我只對妳一個人說
There's only one thing left to do
現在我還剩下一件事情得做
(Say!)
(快說吧!)
Baby, I love you
寶貝 我愛妳
Baby, I'm in love with you
寶貝 我已經愛上妳了
Baby, I love you
寶貝 我愛妳

 

 

 

R5終於發專輯了!!
從Heart made up on you之後等了好久
這首是我這張裡面最喜歡的一首歌
歌詞雖然很簡單但很可愛
曲意外的耐聽
而且我好喜歡Ross的聲音阿~

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow

    小早安 ★ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()