Jennifer Lopez-Feel The Light
2015 <Home OST>

Here I go
準備啟程了
Here I go
我要向前邁進
Feel better now
過去的傷痕漸漸痊癒
Feel better now
現在的我已經振作起來了

Here I go
準備啟程了
Here I go
我要向前邁進
It's better now
過去的傷痕漸漸痊癒
Feel better now
現在的我已經振作起來了

Do you remember when we fell under?
你還記得我們跌入谷底的那些日子嗎?
Did you expect me to reason with thunder?
你是否曾盼望我挺身和命運對抗呢?
I still remember when time was frozen
我仍然記得當時間凍結的那一刻
What seemed forever was just a moment
看似永恆的世界其實也不過只是一瞬間

Hurry up, hurry up
快行動吧 快加緊腳步
There's no more waiting
別淨是在原地等待
We're still worth saving
我們還有機會挽回一切

Feel the light
感受那絢爛的星光
Shining in the dark of night
在黑暗的夜晚中耀眼奪目
Remember what we forgot
想起那些被我們遺忘的回憶
I know it's a long shot
我知道可能得花上一點時間
But we're bringing it all back
但我們最終總能重回那些美好的過去
We're bringing it all back
我們最終總能重溫那些美好的時光

Feel the light
感受那絢爛的星光
Shining in the dark of night
在黑暗的夜晚中耀眼奪目
Remember what we forgot
想起那些被我們遺忘的回憶
I know it's a long shot
我知道可能得花上一點時間
But we're bringing it all back
但我們最終總能重回那些美好的過去
We're bringing it all back
我們最終總能重溫那些美好的時光

Here I go
準備啟程了
Here I go
我要向前邁進
Feel better now
過去的傷痕漸漸痊癒
Feel better now
現在的我已經振作起來了

Here I go
準備啟程了
Here I go
我要向前邁進
It's better now
過去的傷痕漸漸痊癒
Feel better now
現在的我已經振作起來了

I still remember when things where broken
我仍然記得那時一切事物曾經瀕臨崩塌
But put together the cracks we're closin'
但將破碎的過去重新拼湊起來時 裂痕也再度密合

Hurry up, hurry up
快行動吧 快加緊腳步
There's no more waiting
別淨是在原地等待
We're still worth saving
我們還有機會挽回一切

Feel the light
感受那絢爛的星光
Shining in the dark of night
在黑暗的夜晚中耀眼奪目
Remember what we forgot
想起那些被我們遺忘的回憶
I know it's a long shot
我知道可能得花上一點時間
But we're bringing it all back
但我們最終總能重回那些美好的過去
We're bringing it all back
我們最終總能重溫那些美好的時光

Feel the light
感受那絢爛的星光
Shining in the dark of night
在黑暗的夜晚中耀眼奪目
Remember what we forgot
想起那些被我們遺忘的回憶
I know it's a long shot
我知道可能得花上一點時間
But we're bringing it all back
但我們最終總能重回那些美好的過去
We're bringing it all back
我們最終總能重溫那些美好的時光

You and I can have it all tonight
今晚我們將擁有夢寐以求的一切
So let's bring it back it to life
所以讓我們一同攜手實現吧
Now we have
現在我們擁有了
Another chance to fly
另一個翱翔天際的機會
Another chance to make it right
另一個改變結局的機會

Feel the light
感受那絢爛的星光
Shining in the dark of night
在黑暗的夜晚中耀眼奪目
Remember what we forgot
想起那些被我們遺忘的回憶
I know it's a long shot
我知道可能得花上一點時間
But we're bringing it all back
但我們最終總能重回那些美好的過去
We're bringing it all back
我們最終總能重溫那些美好的時光

Feel the light
感受那絢爛的星光
Shining in the dark of night
在黑暗的夜晚中耀眼奪目
Remember what we forgot
想起那些被我們遺忘的回憶
I know it's a long shot
我知道可能得花上一點時間
But we're bringing it all back
但我們最終總能重回那些美好的過去
We're bringing it all back
我們最終總能重溫那些美好的時光

Here I go
準備啟程了
Here I go
我要向前邁進
It's better now
過去的傷痕漸漸痊癒
Feel better now
現在的我已經振作起來了

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow

    小早安 ★ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()