Eminem-Space Bound

2010 <Recovery>

We touch I feel a rush
當我們初次接觸時 我便感覺到一股衝動湧上心頭
We clutch it isn't much
我們抓緊彼此 雖然只維持了一下子
But it's enough to make me wonder what's in store for us
但已經給了我足夠的時間去思考我們之間潛在的未來
It's lust, it's torturous
是慾望 也是折磨
You must be a sorceress 'cause you just
你一定會什麼巫術
Did the impossible, gained my trust
因為你做到了最不可能的事 你得到了我的信任
Don't play games it'll be dangerous
但千萬別耍任何把戲 永遠不要輕易玩火
If you fuck me over
如果你敢背叛我
'Cause if I get burnt I'ma show you what it's like to hurt
如果我被你灼傷 我也會讓你嚐到皮開肉綻的滋味
'Cause I've been treated like dirt before you
因為遇到你之前我曾經被當作塵土般對待
And love is "evol"
這讓我明白愛情都是邪惡的
Spell it backwards I'll show you
你將Love這個字倒過來唸唸看就會明白了

Nobody knows me I'm cold
沒人能真正理解我內心的寂寞
Walk down this road all alone
這一路獨自走過來
It's no one's fault but my own
我明白其實全都是我自己的錯
It's the path I've chosen to go
因為這是我所選擇的路
Frozen as snow I show no emotion whatsoever so
我總是如雪般冰冷 從不展露出任何情緒
Don't ask me why I have no love for these motherfucking ho's
別問我為何對待那些賤貨毫無憐憫
Bloodsucking succubuses, what the fuck is up with this?
對待那些吸血鬼般的妖女要怎麼手下留情?
I've tried in this department but I ain't had no luck with this
我也曾試著回到正常生活 但我就是沒這麼幸運
It sucks but it's exactly what I thought it would be like
我的人生糟透了 但這也是意料之中的事
Trying to start over
即使我想重新開始
I got a hole in my heart, but some kind of emotional roller coaster
我的心上還是破了個大洞 每天的情緒都像坐著雲霄飛車般陰晴不定
Something I won't go on 'til you toy with my emotions, so it's over
這些都是我想了結的事情 但你卻再度玩弄了我的感情 所以一切都結束了
It's like an explosion every time I hold you, I wasn't joking when I told you
就好像每當我擁著你 我都感覺我的世界即將要爆炸
You take my breath away
當我對你說 你快讓我窒息時 這並不是玩笑話
You're a supernova and I'm a...
你就像是一顆耀眼的超新星 而我是...

I'm a space bound rocket ship and your heart's the moon
我是一艘飛向太空的火箭 而你的心就是月球
And I'm aiming right at you
你是我唯一的目標
Right at you
我的眼中只有你
Two hundred fifty thousand miles on a clear night in June
在寧靜的六月夜空中 我翱翔了二十五萬英里
And I'm aiming right at you
只為了更加貼近你
Right at you
我的眼中只有你
Right at you
我的眼中只有你

I'll do whatever it takes
我會不惜任何代價將你留在身邊
When I'm with you I get the shakes
和你在一起時 我總是忍不住興奮的顫抖
My body aches when I ain't with you I have zero strength
而當你不在身邊時 我像是失去了所有力量 全身疼痛不已
There's no limit on how far I would go
我們能走多遠就走多遠
No boundaries, no lengths
沒有邊界 沒有極限
Why do we say that until we get that person that we think's
為什麼當我們遇到那個對的人時
Gonna be that one and then once we get 'em it's never the same?
我們總會覺得他們和我們期望的好像又不太一樣?
You want them when they don't want you
直到對方轉身離去後 你才開始想挽留他
Soon as they do feelings change
但他們的感情卻再也回不來了
It's not a contest and I ain't on no conquest for no mate
愛情不是一場比賽 我也從未想過要單打獨鬥
I wasn't looking when I stumbled onto you must've been fate
我並非在尋尋覓覓的路上遇見了你 所以這一定是命運的安排
But so much is at stake what the fuck does it take
但這就像是在下注 我不知道輸了的代價會是什麼
Let's cut to the chase
就讓我們直接切入重點
'Fore a door shuts in your face
在我的心門對你關上之前
Promise me if I cave in and break and leave myself open
答應我 如果我屈服了 如果我的武裝瓦解了 我將自己毫無保留的攤在你面前
That I won't be making a mistake
請別讓這個決定成為未來令我後悔不已的過錯
Cause I'm a...
因為我是...

I'm a space bound rocket ship and your heart's the moon
我是一艘飛向太空的火箭 而你的心就是月球
And I'm aiming right at you
你是我唯一的目標
Right at you
我的眼中只有你
Two hundred fifty thousand miles on a clear night in June
在寧靜的六月夜空中 我翱翔了二十五萬英里
And I'm aiming right at you
只為了更加貼近你
Right at you
我的眼中只有你
Right at you
我的眼中只有你

So after a year and six months, it's no longer me that you want
所以在歷經了一年又六個月的時光後 你已經不再渴望擁有我
But I love you so much it hurts
但我是這樣心如刀割的愛著你
Never mistreated you once
我從未虧待過你一絲一毫
I poured my heart out to you
將我的心力全傾注在你身上
Let down my guard swear to God
卸下了所有防備 我向上天發誓
I'll blow my brains in your lap
我會轟掉我那枕在你雙腿上的腦袋
Lay here and die in your arms
就這樣倒下並死在你懷裡
Drop to my knees and I'm pleading
我毫無尊嚴地向你下跪懇求
I'm trying to stop you from leaving
我試圖阻止你離我而去
You won't even listen so fuck it
但既然你不願意聽我說下去 那算了 去你的
I'm trying to stop you from breathing
我要阻止你繼續呼吸
I put both hands on your throat
我會將雙手放在你喉嚨上
I sit on top of you squeezing
然後跨坐在你身上 壓制著不斷掙扎的你
'Til I snap your neck like a Popsicle stick
直到我將你的脖子像根冰棒棍一樣扭斷
Ain't no possible reason I could think of to let you walk up out this house
因為我再也找不到任何理由能讓你活著走出這房子
And let you live
或是看著你再次離我遠去
Tears stream down both of my cheeks
湧出的淚水順著我的雙頰流下
Then I let you go and just give
最後我還是選擇放你走了
And before I put that gun to my temple
而在我將槍枝抵在我的太陽穴之前
I told you this
我要告訴你

And I would have did anything for you
我願意為你付出一切
To show you how much I adored you
只為了向你證明我對你的迷戀有多深刻
But it's over now
但現在這一切已然瓦解
It's too late to save our love
我們的愛情已經無法挽回
Just promise me you'll think of me every time you look up in the sky and see a star
我只希望你能向我保證 每當你抬起頭看見天空中的繁星時都會想起我
'cause I'm a...
因為我是...

I'm a space bound rocket ship and your heart's the moon
我是一艘飛向太空的火箭 而你的心就是月球
And I'm aiming right at you
你是我唯一的目標
Right at you
我的眼中只有你
Two hundred fifty thousand miles on a clear night in June
在寧靜的六月夜空中 我飛了二十五萬英里
And I'm aiming right at you
你是我唯一的目標
Right at you
我的眼中只有你
Right at you
我的眼中只有你

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow

    小早安 ★ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()