Tove Lo-Paradise

Touch you once, my fingers go numb
僅輕輕一下觸碰到你就讓我的指尖麻木
Hold my breath one second too long
要我在你身邊憋住呼吸連一秒都嫌長
Fainting others when I wake up
其他人的樣貌在我眼中都逐漸模糊
You'll be gone, you're all that I got
因為每當我醒過來 我的眼裡就只有你

Being with you, my natural high
和你在一起我就會自然地興致高昂
Still got every single butterfly
直到現在都還像是被翩翩起舞的蝴蝶圍繞
Just what they all wish that they had
這一切就像是所有人都渴望擁有的
So intense, it's driving me mad
我緊張到快歇斯底里了
So into you now
因為此刻我是如此瘋狂的迷戀著你

Said I want you for a million days
我說我想要和你一起度過未來的無數日子
You say you want the same with me
你說你也和我有相同的想法
With love for real without the lies
兩個人真心相愛 沒有半句謊言
Is that what they call paradise?
這不就是他們口中所謂的天堂嗎?
All of you wanna be in it
你們所有人最想到達的那個地方
Paradise
夢寐以求的真愛天堂
All of you wanna be in it
你們所有人最想到達的那個地方
Paradise
夢寐以求的真愛天堂

Dark days when I'm feeling the doubt
當我受困在過去的陰霾中時
Bring me back, you're light of my life
是你將我拉了回來 為我的生命帶來光明
You sweep all my worries away
你將我所有的擔心顧慮全一掃而空
Brush me off, now I'll be okay
曾經歷過無數的挫折 但我現在過得很好

Right this way forever and on
就這麼下去直到永遠
When I drown, I feel like I've won
當我被愛意淹沒時 我覺得自己像個大贏家
'Cause I made it all the way through
因為一路艱辛的難關我都熬了過來
Tear in love, a lifetime with you
曾為愛情淚流不止 但現在將與你共度餘生
So into you now
因為此刻我是如此瘋狂的迷戀著你

Said I want you for a million days
我說我想要和你一起度過未來的無數日子
You say you want the same with me
你說你也和我有相同的想法
With love for real without the lies
兩個人真心相愛 沒有半句謊言
Is that what they call paradise?
這不就是他們口中所謂的天堂嗎?
All of you wanna be in it
你們所有人最想到達的那個地方
Paradise
夢寐以求的真愛天堂
All of you wanna be in it
你們所有人最想到達的那個地方
Paradise
夢寐以求的真愛天堂

I want you for a million days
我想要和你一起度過未來的無數日子
You say you want the same with me
你說你也和我有相同的想法
With love for real without the lies
兩個人真心相愛 沒有半句謊言
Is that what they call paradise?
這不就是他們口中所謂的天堂嗎?

Paradise, oh ooh
夢寐以求的真愛天堂 喔

Said I want you for a million days
我說我想要和你一起度過未來的無數日子
You say you want the same with me
你說你也和我有相同的想法
With love for real without the lies
兩個人真心相愛 沒有半句謊言
Is that what they call paradise?
這不就是他們口中所謂的天堂嗎?
All of you wanna be in it
你們所有人最想到達的那個地方
Paradise
夢寐以求的真愛天堂
All of you wanna be in it
你們所有人最想到達的那個地方
Paradise
夢寐以求的真愛天堂

I want you for a million days
我想要和你一起度過未來的無數日子
With love for real without the lies
兩個人真心相愛 沒有半句謊言

 

 
收錄在 Truth Serum 這張專輯
查了一下台灣似乎沒有發行這一張
而是直接發了2014的Queen Of The Clouds 雲端女王
怪怪的翻譯 害我一直想到愛愛上雲端 哈哈

算是自Habits後他的歌裡面我滿喜歡的一首
Truth Serum這張專輯裡面是在描述愛情的各種經歷狀態
Habits就是分手後失戀委靡不振的歌曲
至於這首很明顯就是陷入熱戀中!

兩個人真心相愛
一起邁入人人稱羨的天堂中

 
The Great Escape 2014 LIVE

 
不是我在說
她本人唱LIVE的聲音真的和錄音室版本差好多阿
本人聲音不但菸酒嗓超~沙~啞~
而且還像極了Miley Cyrus!
網路上也有許多人這麼覺得
還滿妙的哈哈

 

 

 

 

 

arrow
arrow

    小早安 ★ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()